جایگاه قارچ دکمه ای در قلمرو گیاهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قارچ دکمه ای و آدرس loxgharch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

قارچ ها برای انسان ثمربخش هستند ، دقیقاً مانند سیب که ثمر دهنده ی یک درخت سیب هستند. قارچ دکمه ای نوعی قارچ با نام لاتین Agaricus bisporus است. سایر قارچ های کشت شده در هلند قارچ صدف (Pleurotus ostreatus) و shiitake (قارچ ژاپنی) (Edodes Lentinula) است.


در پادشاهی سبزیجات، قارچ در ارگانیسمهای هتروتروفیک قرار می گیرد. برخلاف گیاهان با گیاهان سبز بالاتر ، این هتروتروفها قادر به فتوسنتز نیستند. قارچ ها روبنده طبیعت هستند.

در پرورش قارچ نیز از زباله هایی مانند کود مرغ ، کود اسب ، نی ، گچ و فاضلاب (از کمپوست خودشان) برای تولید بستر مرغوب استفاده می شود که از آن قارچ رشد می کند. قبل از بازگشت به طبیعت ، آمونیاک با استفاده از واشر آمونیاک از هوای فرایند خارج می شود. حتی آمونیاک موجود در هوا به عنوان منبع نیتروژن در کمپوست استفاده می شود. قارچ که به آن میسلیوم نیز گفته می شود ، از کمپوست به عنوان منبع انرژی برای احتراق خود استفاده می کند و در آن انرژی آزاد می شود که برای رشد استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آزیتا
ت : پنج شنبه 28 شهريور 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');